no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی دنیای سوفی یوستین گوردر

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود کتاب صوتی دنیای سوفی یوستین گوردر
pdf
آگوست 1, 2024
حجم فایل: 275MB
نویسنده: پی دی اف کده
۵۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی دنیای سوفی یوستین گوردر


دنیای سوفی یوستین گوردرسایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی دنیای سوفی یوستین گوردر را با 23 ساعت، برای شما آماده کرده است. کتاب دنیای سوفی اثر یوستین گوردر نویسنده نروژی است که چاپ اول آن در سال 1991 میلادی در نروژ منتشر شد. این اثر داستانی است که تاریخ فلسفه را به زبان ساده برای نوجوانان تشریح می‌کند. فایل صوتی این کتاب در 44 قسمت گردآوری شده استبا سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی دنیای سوفی یوستین گوردر

فایل صوتی دنیای سوفی

دانلود کتاب صوتی دنیای سوفی یوستین گوردر

کتاب صوتی دنیای سوفی

کتاب گویا دنیای سوفی یوستین گوردر

 

قسمتی از متن کتاب:

همان‌طور که می‌بینی نمی‌شود با عقل ثابت کرد فلان کار صحیح است یا نه، رفتار مسئولانه در واقع این است که بتوانیم احساسات خود را برای خوشبختی و آرامش مردم تقویت کنیم. هیوم می‌گوید: «اگر کسی بخواهد دنیا را نابود کند تا مثلا انگشتش خراش نبیند کار چندان نامعقولانه‌ای انجام نداده است.»

– چه حرف ترسناکی!

– یا در این مورد که نازی‌ها میلیون‌ها یهودی را قتل عام کردند، آیا نقصی در عقل آن‌ها وجود داشت یا از نظر عاطفی مشکل داشتند؟

– بدون شک از نظر احساسات کمبودهایی داشته‌اند.

– خیلی از این نازی‌ها آدم‌های باهوشی بوده‌اند و در پشت این تصمیمات سنگدلانه‌شان، حسابگری‌هایی نهفته است. بعد از پایان جنگ خیلی از این نازی‌ها به سختی مجازات شدند اما نه به خاطر نامعقول بودن بلکه به دلیل سنگدلی بیش از حدشان. گاهی اوقات افراد ناقص به خاطر ارتکاب به جنایت محکوم نمی‌شوند چرا که در لحظه‌ی انجام جنایت عاقل نبوده‌اند اما هرگز کسی که جرمی را از روی سنگدلی انجام داده باشد تبرئه نمی‌کنند.

 

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *