no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی ناتور دشت جی دی سلینجر

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی ناتور دشت جی دی سلینجر
mp3
آگوست 2, 2024
حجم فایل: 52MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی ناتور دشت جی دی سلینجر


ناتور دشت جی دی سلینجر

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی ناتور دشت جی دی سلینجر را با 8 ساعت، برای شما آماده کرده است. کتاب ناطور دشت اثر بی نظیر داستان نویس برجسته دنیا است. سلینجر این کتاب را در سال 1945 برای بزرگسالان به رشته تحریر درآورد اما به دلیل اینکه شخصیت اصلی داستان نوجوانی شانزده ساله است مورد توجه بسیاری از نوجوانان نیز قرار گرفت. فایل صوتی این کتاب، به گویش عرفان ابراهیمی، با ترجمه آراز بارسقیان در 5 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

کتاب صوتی ناطور دشت جی دی سلینجر

خرید و دانلود کتاب صوتی ناطور دشت

دانلود کتاب ناطور دشت صوتی

فایل صوتی ناتور دشت

کتاب گویا ناتور دشت

 

قسمتی از متن کتاب:

جی دی سلینج با لحنی پر جسارت و بی پرده لحظات ورود یک نوجوان به جامعه بی رحم و اجبار رهایی از آن پاکی معصومانه کودکی را به گونه ای بیان می کند که به مذاق بسیاری در زمان چاپ اثر خوش نیامد و حتی به عقیده برخی منتقدان به علت کاربرد ادبیات غیررسمی و خودمانی، اثر ادبی جدی و مهمی نیز نبوده است.

اگر کسی را خیلی خوب انجام بدهد، بعد از مدتی دیگر مواظب رفتارش نیست و تظاهر و خودنمایی می کند و آن وقت دیگر خوب نیست. با این حال باید اعتراف کنم که لانت ها تنها کسانی بودند که در تمام نمایش یک مخ سالم توی سرشان است. این برخلاف قوانین و اصول زندگی ام بود اما آنقدر افسرده بودم که حتی به این موضوع فکر نکردم.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *