no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی نان و شراب اینیاتسیو سیلونه

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی نان و شراب اینیاتسیو سیلونه
mp3
آگوست 2, 2024
حجم فایل: 920MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی نان و شراب اینیاتسیو سیلونه


نان و شراب اینیاتسیو سیلونه

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی نان و شراب اینیاتسیو سیلونه را با 17 ساعت، برای شما آماده کرده است. اینیاتسیوسیلونه در کتاب صوتی نان و شراب و در تمام روایت و قصیه پردازی اش، از قلمرو محبت، فقر، بخشش، و ایثار سخن می گوید.

او با این وسعت اندیشه و با این بعد عرفانی که پشت کلمه های منطقی متن، پنهان شده است، سعی در نجات انسان ها دارد. او در این رمان پوچی ماتریالیسم را نشان می دهد. فایل صوتی این کتاب، به گویش علی همت مومیوند، با ترجمه محمد قاضی در 6 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی نان و شراب

خرید کتاب صوتی نان و شراب

کتاب صوتی نان و شراب

فایل صوتی نان و شراب

کتاب گویا نان و شراب

 

قسمتی از متن کتاب:

کریستینا این نبوغ را دارد که از هیچ زیبایی می آفریند، و دیدن اتاق دن پائولو که با مراقبت و سلیقه این دختر جوان، تازه و شسته و رفته شده است. شگفت انگیز است. به تدریج که دیدار های دن پائولو و کریستینا بیشتر می شود، رودربایستی آن دو از هم کمتر، و صمیمیتشان بیشتر می شود.

لیکن این نگرانی در برابر عصمت و صفای کریستینا، کم کم از بین می رود وبیمار اندک اندک داستان دوران جوانی و نخستین تجارب مذهبی، و نخستین گام هایی را که در زندگی واقعی برداشته است، برای او حکایت، و فقط صحنه خاطرات خود را، به جای کشیش نشین مارس، کشیش نشین فراسکاتی معرفی می کند.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *