no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی فصل نان علی اشرف درویشیان

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی فصل نان علی اشرف درویشیان
mp3
آگوست 4, 2024
حجم فایل: 16MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی فصل نان علی اشرف درویشیان


فصل نان علی اشرف درویشیان

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی فصل نان علی اشرف درویشیان را با 13 ساعت، برای شما آماده کرده است. این مجموعه کتاب صوتی دارای شش داستان با عنوان های خر نفتی، دکان بابام، آبگوشت آلوچه، یک روز، عشق و کاهگل و بابای معصومه می باشد.

موضوع مشترک همه داستان های این مجموعه فقر، محرومیت و ستم دیدگی آدم های حاشیه ای و فرو دست جامعه است. درویشان در این مجموعه با تیزبینی قابل ستایشی به روایت اجتماع این آدم ها و مصیبت هایشان می پردازد. فایل صوتی این کتاب به گویش علی دنیوی ساروی در ۲ قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

کتاب گویا فصل نان

کتاب صوتی فصل نان

دانلود کتاب صوتی فصل نان

 MP3 فصل نان

فایل صوتی فصل نان

 

قسمتی از متن کتاب:

رو کرد به ننه و گفت: حضرت علی همیشه نان و نمک می خورد. ننه گفت: قربانت بشوم مولا جان نان که تمام شد، بابا دستش را رو به سقف گرفت و با هم دعا خواندیم: الهی شکر، ای خدا برامان بساز، روزی مان را بده. نان مان را بده. بابا را نکش، ننه را نکش، قرض مان را بده. ناخوش مان نکن ای خدا.

فاطی خواهر کوچکم با پوست خیاری که در دست لاغر و کوچکش بود، به سقف اشاره کرد و در حالی که تک زبان می گرفت، گفت: ای خدا، آب نبات هم بده، استخوان هم بده. اصغر خندید و با چشم غره ی بابا ساکت شد: آرامت بگیره، ساطور به شکم خورده.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *