no-img
پی دی اف کده

فلسفه در چند دقیقه مارکوس ویکس فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه مارکوس ویکس
mp3
آگوست 14, 2024
حجم فایل: 63MB
نویسنده: پی دی اف کده
۴۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه مارکوس ویکس


فلسفه در چند دقیقه مارکوس ویکسسایت پی دی اف کده دانلود  کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه مارکوس ویکس با 15 ساعت,  برای شما آماده کرده است.مارکوس ویکس در فلسفه در چند دقیقه۲۰۰ مفهوم کلیدی فلسفه را به زبان ساده توضیح داده است. هدف او در این کتاب توانمندسازی انسان برای داشتن تفکر منطقی است. فلسفه، در نهایی‌ترین شکل خود، ابزاری برای تفکر است. تفکر دربارهٔ اینکه چرا هر چیزی آن‌گونه که هست می‌باشد، چگونه می‌توانیم به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم، چگونه می‌توانیم دربارهٔ آنچه می‌دانیم مطمئن شویم و علت و معنای وجودی ما چیست؟ فایل صوتی این کتاب به گویش فریبا فصیحی و با ترجمه ی مارکوس ویکس در 15 قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه مارکوس ویکس

فایل فلسفه در چند دقیقه 

دانلود کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه

کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه

کتاب گویا فلسفه در چند دقیقه

قسمتی از متن کتاب :

فلسفهٔ اسلامی، تا حد زیادی از مکتب یونانی، به همراه فلاسفه‌ای نظیر ابن‌سینا و ابن‌رشد که نظرات خود را به ایده‌های افلاطون و ارسطو اضافه می‌کردند، نشئت گرفته بود. بسیاری از این فلاسفه در دانشگاه‌ها و کتابخانه‌های شهرهای اصلی اسلام، به خصوص «بیت الحکمه» یا «منزل عقل» در بغداد، جایی‌که متون باستانی حفظ و ترجمه می‌شدند، به پژوهش می‌پرداختند. این امر برخلاف سوادآموزی در مسیحیت بود که آن را فلسفهٔ مشرکانه می‌دانست. با این‌حال، در قرن یازدهم، کشورگشایی‌ها از طرف اورشلیم، سیسیل و بخشی از اسپانیای اسلامی، تماس بین این دو فرهنگ را افزایش داد. محققان اروپایی به متون باستانی و تفسیرات اسلامی آنها دسترسی پیدا کردند و آنها را به لاتین ترجمه نمودند.

در کتاب فلسفه در چند دقیقهشما با تاریخچه‌ای از فلاسفه، تفکر فلسفی و فلسفه یونانی و شرقی و مسیحی و اسلامی روبه‌رو هستید. نویسنده قدم به قدم شما را از جهان باستان و مهد فلسفه می‌گذراند تا به دنیای مدرن و فلسفه در قرون حاضر برسید و در نهایت با فلسفه کاربردی آشنا شوید. فلسفه‌ای که به سوی اخلاقی و سیاسی شدن پیش می‌رود و کاربردهای زیادی نه تنها در این دو حوزه بلکه در حوزه‌های دیگری مثل اقتصاد و تجارت و علم و پزشکی و…. پیدا می‌کند.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *