no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی تنهایی پرهیاهو بهومیل هرابال

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی تنهایی پرهیاهو بهومیل هرابال
mp3
آگوست 4, 2024
حجم فایل: 31MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی تنهایی پرهیاهو بهومیل هرابال


تنهایی پرهیاهو بهومیل هرابال

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی تنهایی پرهیاهو بهومیل هرابال را با ۵ ساعت، برای شما آماده کرده است. کتاب صوتی تنهایی پرهیاهو طبق نظرخواهی از ناقدان ادبی، استادان دانشگاه و نویسندگان در آغاز سده کنونی به عنوان دومین اثر متمایز و بی نظیر ادبیات نیمه دوم قرن بیستم انتخاب شد.

به طور کلی کتاب صوتی تنهایی پرهیاهو از داستانی فلسفی برخوردار است که به روایت افکار شخصیت اصلی داستان می پردازد، با این حال نویسنده در بخش هایی از کتاب به موضوعات سیاسی و اجتماعی نیز پرداخته است. فایل صوتی این کتاب به گویش میلاد تمدن، با ترجمه پرویز دوائی در ۳ قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی تنهایی پر هیاهو

تنهایی پرهیاهو کتاب گویا

کتاب صوتی تنهایی پرهیاهو

خرید تنهایی پرهیاهو بهومیل هرابال

فایل صوتی تنهایی پرهیاهو

 

قسمتی از متن کتاب:

وقتی که در حال نوشیدن چهارمین جام آبجویم بودم، متوجه حضور مرد جوان خوش مشربی نزدیک دستگاه پرس شدم و فورا متوجه شدم که او خود عیسی مسیح است. خیلی زود پیرمردی با چهره پر از چین و چروک به او پیوست

و در آن لحظه خاص من می دانستم او فقط می تواند لائوتصه باشد. به این ترتیب آن ها شانه به شانه هم در آن جا ایستادند و من شانس بیشتری برای مقایسه کردنشان پیدا کردم، یک آقای سالخورده و یک مرد جوان! چنانکه هزاران تراشه لاجوردی رنگ، دیوانه وار بسیار سریع به سمت پایین شیرجه می زدند.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *