no-img
پی دی اف کده

شهر قصه بیژن مفید فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی شهر قصه بیژن مفید
mp3
آگوست 14, 2024
حجم فایل: 12MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی شهر قصه بیژن مفید


 شهر قصه بیژن مفیدسایت پی دی اف کده   کتاب صوتی شهر قصه بیژن مفید با 4 ساعت,  برای شما آماده کرده است. نمایشنامه شهر قصه نوشته بیژن مفید یکی از معدود نمایشنامه هایی است که پیش از آن که کتابش خوانده شود.فایل صوتی این نمایش و بعدتر فیلمش در بسیاری از خانه های ما دیده و شنیده شد.اگر بگویم یکی از دو نمایش مشهور و پر طرفدار کل تاریخ ایران است دروغ نگفته م.نوشتن نمایشنامه شهر قصه و اجرای صحنه ای این اثر تئاتر ایران را وارد یک مرحله ای دیگر در تاریخ نمایش نمود. قصه و غصه حیوانات در نمایش چون کلیله و دمنه راوی زنده ادمی است.نمایشنامه ای موزون و ریتمیک و سرگرم کننده.اما بسیار منقدانه نمایشی عامه پسند. فایل صوتی این کتاب به بیژن مفید و با ترجمه ی بهمن مفید  در 4 قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی شهر قصه بیژن مفید

فایل صوتی شهر قصه

دانلود کتاب صوتی شهر قصه

کتاب صوتی شهر قصه

کتاب گویا شهر قصه

قسمتی از متن کتاب :

شهر قصه – بخشِ دادگاهِ خر و طوطی: “میمون: از کار خراطی رضایت دارید؟ خر: نه قربون. این روزِ روز همه چی فابریک شده. از چپق و کوزه و قلیون بگیر، تا چوب سیگار همش پلاستیک شده. هرجا میری پلاسکو. هرجا میری ملامین. ای آقا… دکون خراطی دیگه تخته شده.

میمون: پس تو چرا به خراطی چسبیدی؟ چرا نمیری دنبالِ یه کار خوب؟ یه شغلِ نون و آب دار؟ تو هم برو جنس پلاستیک بساز. خر: آخه من خراطی رو دوس دارم. خری که خراط نباشه قاطره”… 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *