no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی آئورا کارلوس فوئنتس

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی آئورا کارلوس فوئنتس
mp3
آگوست 5, 2024
حجم فایل: 111MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی آئورا کارلوس فوئنتس


آئورا کارلوس فوئنتس

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی آئورا کارلوس فوئنتس را با 1 ساعت، برای شما آماده کرده است. کتاب صوتی آئورا را بازخوانی رمان کوتاهی از کارلوس فوئنتس نویسنده مکزیکی است. این اثر خارق العاده که اولین بار در سال 1962 در مکزیک منتشر شد، به دسته ادبیات فانتزی تعلق دارد.

در آن مسائل مربوط به هویت دوگانه با شیوه ای رویا گون از زبان شخصیت اول داستان بیان می شود. تا به کنون فیلمی نیز در باب این داستان ساخته شده است. فایل صوتی این کتاب به گویش تایماز رضوانی، با ترجمه عبدالله کوثری در 5 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی آئورا کارلوس فوئنتس

دانلود کتاب صوتی آئورا

خرید و دانلود کتاب صوتی آئورا

کتاب صوتی آئورا اثر کارلوس فوئنتس

کتاب گویا آئورا کارلوس فوئنتس

 

قسمتی از متن کتاب:

با تق تقی گنگ، کوبه را به صدا درمی آری: کله مسین سگی، چنان ساییده و صاف که همانند کله جنین سگی است در موزه علوم طبیعی. گویی صورت سگ را به تو نیشخند می زند. دست از این سرد برمی دارد. در با نخستین فشار اندک انگشتان تو باز می شود، می زنند و دود مسوم بی تابی خود را می پراکنند.

می کوشی تصویری از این دنیای بی اعتنای خارج برای خود نگه داری. در را پشت سر می بندی و چشم به تاریکی دالانی سرپوشیده می اندازی. این باید حیاط یا چیزی مثل آن باشد، چراکه می توانی بوی گل، رطوبت گیاهان، ریشه های در حال پوسیدن و عطری خواب آلوده و سنگین را بشنوی. نوری نیست که راهنمایت باشد.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *