no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی قورباغه را بخور! برایان تریسی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی قورباغه را بخور! برایان تریسی
mp3
آگوست 5, 2024
حجم فایل: 78MB
نویسنده: پی دی اف کده
۵۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی قورباغه را بخور! برایان تریسی


قورباغه را بخور! برایان تریسی

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی قورباغه را بخور! برایان تریسی را با 3 ساعت، برای شما آماده کرده است. همه ما در طول روز کارهایی داریم که آن ها را به دلایل مختلفی به تعویق می اندازیم. نکته قابل توجه در کتاب صوتی قورباغه را بخور، ارئه راه حل هایی 20 گانه است که هر یک از آن ها به تنهایی می تواند یک راه حل کامل برای رفع مشکلات کاری، اجتماعی و شخصی باشد. بدون نیاز به سایر راه حل ها می توان به صورت مستقل از آن بهره برد.فایل صوتی این کتاب به گویش مهدی بقاییان، با ترجمه مهدی قرآچه داغی در 21 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده

کتاب صوتی قورباغه را قورت بده

کتاب گویا قورباغه را بخور برایان تریسی

فایل صوتی قورباغه را بخور

خرید کتاب صوتی قورباغه را بخور 

 

قسمتی از متن کتاب:

پیش از آن که قورباغه خود را مشخص کنی و به خوردن آن دست بزنی باید تکلیف خود را به طور دقیق و روشن بیان کنی که در هر زمینه ای از زندگی چه کاری را می خواهی انجام دهی. روشنی تکلیف مهم ترین مفهوم در کارایی شخصی است. دلیل شماره یک اینکه برخی آدم ها کار بیشتر و سریع تر را انجام می دهند این است که هدف ها و منظور هایشان صددرصد روشن است و از آن ها منحرف نمی شوند.

هرچه خواست شما و کاری که برای رسیدن به آن باید انجام دهید برای شما روشن تر باشد، راحت تر می توانید بر میل به پشت گوش اندازی فائق آییدو قورباغه تان را بخورید و به انجام کامل آن کار موفق شوید.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *