no-img
پی دی اف کده

مثنوی مولوی جعفر ابراهیمی فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی مثنوی مولوی جعفر ابراهیمی
mp3
آگوست 14, 2024
حجم فایل: 29MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی مثنوی مولوی جعفر ابراهیمی


مثنوی مولوی جعفر ابراهیمیسایت پی دی اف کده دانلود  کتاب صوتی مثنوی مولوی جعفر ابراهیمی با 5 ساعت,  برای شما آماده کرده است. ثنوی معنوی شاهکار بزرگی است که مخاطبان آن تنها بزرگسالان به شمار نمی‌روند. جعفر ابراهیمی در کتاب قصه‌های خواندنی مثنوی مولوی برخی از شیرین‌ترین حکایات این اثر سترگ را برای کودکان بازنویسی کرده است. بخشی از توسعه‌ی فردی و اجتماعی شخصیت کودکان، از طریق آشنایی با آثار ادبی کلاسیک صورت می‌گیرد. ادبیات پارسی شاهکارها و آثار درخشانی را در زمینه‌ها، موضوعات و سبک‌های متنوع در بر می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مثنوی مولوی (Masnavi) است. فایل صوتی این کتاب به گویش شاهد و با ترجمه ی جعفر ابراهیمی  در 2 قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی مثنوی مولوی جعفر ابراهیمی

فایل مثنوی مولوی

دانلود کتاب صوتی مثنوی مولوی

کتاب صوتی مثنوی مولوی

کتاب گویا مثنوی مولوی

قسمتی از متن کتاب :

پهلوان بر دو زانو نشست و پشت بر استاد دلاک کرد و گفت: «من آماده ام، کار خود را آغاز کن. اصلاً عجله نکن با حوصله و دقت خالکوبی کن. می‌خواهم شیری که بر بدنم نقش می‌زنی واقعا شیر باشد، نه گربه!» دلاک سوزن را برداشت و کار خود را آغاز کرد.

چون که او سوزن فرو بردن گرفت درد آن، در شانه گه مسکن گرفت پهلوان در ناله آمد: «کای سنی مر مراکشتی، چه صورت می‌زنی؟» استاد از ادامه کار ایستاد نگاهی بر چهرهٔ پهلوان انداخت و دید که عرق بر پیشانی پهلوان نشسته است و صورتش از درد سرخ و منقبض شده است.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *