no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی مسخ فرانتس کافکا

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی مسخ فرانتس کافکا
mp3
آگوست 7, 2024
حجم فایل: ۸۹MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی مسخ فرانتس کافکا


مسخ فرانتس کافکا

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی مسخ فرانتس کافکا را با 2 ساعت، برای شما اماده کرده است. این رمان داستان تاجری به نام گرگور است که یک روز وقتی از خواب بیدار می شود، متوجه می شود که تبدیل به یک حشره ای بزرگ شده است و خانواده اش به همین دلیل او را طرد می کنند و او به کنج تنهایی پناه می برد. اما گرگور پس از مسخ شدن، به ناچار باید دور انداخته شود. فایل صوتی این کتاب به گویش فرید حاجی باشی، با ترجمه صادق هدایت در 1 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی مسخ اثر فرانتس کافکا

دانلود کتاب صوتی مسخ

فایل صوتی مسخ فرانتس کافکا

خرید کتاب صوتی مسخ

کتاب گویا مسخ فرانتس کافکا فایل صوتی

 

قسمتی از متن کتاب:

من کاملا متعجبم فکر می کردم شما جوان آراسته و آرام هستی حالا می بینم که روش افراط آمیزی اتخاذ کرده اید. امروز صبح حضرت آقا با من صحبت کردن و پیشنهادی فرمودند که با من مخالفت ورزیدن و اشاره به پرداخت هایی کردند شما محقق نکرده اید. من قول شرف دادم که این ربطی به موضوع ندارد. اما آقای استون آیا حالا که سماجت شما را دارم مشاهده می کنم یقین بدانید که با شما مخالفت خواهم کرد.

گرگور به پنجره نگاه کرد. صدای چکه های باران که به حلبی شیروانی می خورد، شنیده می شد. این هوای گرفته او را کاملا غمگین ساخت فکر کرد: کاش دوباره کمی می خوابیدم تا همه این مزخرفات را فراموش بکنم. ولی این کار به کلی غیر ممکن بود. زیرا وی عادت داشت که به پهلوی راست بخوابد و با وضع کنونی نمی توانست حالتی را که مایل بود، به خود بگیرد.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *