no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی بلندی های بادگیر امیلی بروفنته

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی بلندی های بادگیر امیلی بروفنته
mp3
آگوست 7, 2024
حجم فایل: 986MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی بلندی های بادگیر امیلی بروفنته


بلندی های بادگیر امیلی بروفنته

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی بلندی های بادگیر امیلی بروفنته را با 18 ساعت، برای شما آماده کرده است. کاترین و برادرش هندلی و نلی به عنوان خدمتکار در جایی که آن را به نام بلندای بادگیر است زندگی می کنند. شخصی به نام ارنشا تصمیم می گیرد پسرک یتیمی به نام کلیف را به فرزندی قبول کند و رفته رفته توجه ارنشا به فرند بیشتر و بیشتر می شود. طوری که دیگر به خواهر و برادر خود کم توجهی می کند. فایل صوتی این کتاب به گویش آرمان سلطان زاده، مریم پاکذات، با ترجمه پرویز پژواک در 1 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی بلندی‌های بادگیر

کتاب صوتی بلندی های بادگیر

دانلود و خرید کتاب صوتی بلندی های بادگیر

کتاب گویا بلندی های بادگیر

فایل صوتی بلندی های بادگیر

 

قسمتی از متن کتاب:

من که از مردم فراری ام حقیقتا حکمت بهشت را دارم. آقای کیلیف و من چقدر خوب می توانیم از این گوشه گیری بهره ای داشته باشیم. او آدم بسیار خوبی است. هنگامی که سوار بر اسب بودم که به طرفش بروم، دیدگان ساهش را به شکل مظنون بود. در آن لحظه نمی توانست بفهمد که از دیدنش احساس صمیمیتی در قلبم به وجود آمده است و وقتی خودم را به او معرفی کردم انگشتانش را در جلیقه اش فرو برد.

آقای هیندلی برای تشییع جنازه برگشت خانه و با خودش زنی را آورد که همسرش بود. ما تعجب کردیم. همه اهالی هم چپ و هم راست، زیر گوش یکدیگر پچ پچ می کردند. چه کاره بود، که بود نمی دانستیم و آقای هیندلی هم به ما نمی گفت. احتمالا نه مال و منال داشت نه اسم رسمی. وگرنه دلیلی نداشت این ازدواج را از پدرش پنهان نگه دارد.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *