no-img
پی دی اف کده

هنوز هم من جوجو مویز فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود صوتی کتاب هنوز هم من جوجو مویز
mp3
آگوست 14, 2024
حجم فایل: 931MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود صوتی کتاب هنوز هم من جوجو مویز


هنوز هم من جوجو مویزسایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی هنوز هم من جوجو مویزبا 17 ساعت,  برای شما آماده کرده است. وئیزا کلارک که به امید شغل و یافتن کار به نیویورک رفته، با گذر زمان به بسیاری از چیزها پی می‌برد. مانند اینکه خانه جدیدش در نیویورک با دوستش سام در لندن فرسنگ‌ها فاصله دارد. همچنین با اینکه می‌داند کارفرمای جدیدش انسان خوبی است اما همسرش چیزی را از او پنهان می‌کند. با این حال یک چیز را نمی‌داند و آن این است که در آینده با فردی آشنا می‌شود که زندگی او را دگرگون می‌کند؛ چرا که این شخص یاد عشقی را در او زنده می‌کند که برایش آزار دهنده است. فایل صوتی این کتاب به گویش مریم پاکذات  و با ترجمه ی مریم مفتاحی در 1 قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی هنوز هم من جوجو مویز

فایل صوتی کتاب هنوز هم من

دانلود کتاب صوتی هنوز هم من

کتاب صوتی هنوز هم من

کتاب گویا هنوز هم من

قسمتی از متن کتاب :

ساعت از 10 گذشته بود که بیدار شدیم. پیاده تا مرکز شهر رفتیم و نزدیکی میدان کلمبوس شام خوردیم. این‌قدر خوردیم که دل‌درد شدیم. روبه‌روی همدیگر نشستیم و همین‌طور که زانوهایمان بهم می‌خورد، لیوان لیوان قهوه جوشیده سر کشیدیم. پرسیدم: «خوشحالی اومدی؟» انگار خودم جواب را نمی‌دانستم. دستش را جلو آورد و آرام پشت گردنم گذاشت و سرش را روی میز جلو آورد و بی‌اعتنا به دیگران من را بوسید. من هم جوابی را که نیاز داشتم دریافت کردم.

در اطرافمان زن و مردهای میانسال نشسته بودند و روزنامه آخر هفته می‌خواندند. یک گروه اهل کلوپ‌های شبانه با لباس‌هایی عجیب و غریب با هم حرف می‌زدند و همین‌طور پدر و مادرهای خسته از بچه‌های بداخلاق. سام به پشتی صندلی تکیه داد و آه بلندی کشید. «می‌دونستی خواهرم همیشه دوست داشت بیاد اینجا. چه مسخره که هرگز نتونست.»

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *