no-img
پی دی اف کده

داستان یک شهر احمد محمود فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی داستان یک شهر احمد محمود
mp3
آگوست 16, 2024
حجم فایل:
نویسنده: پی دی اف کده
۵۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی داستان یک شهر احمد محمود


داستان یک شهر احمد محمود سایت پی دی اف کده دانلود  کتاب صوتی داستان یک شهر احمد محمود  با 47 ساعت,  برای شما آماده کرده است. داستان یک شهر رمانی است به قلم احمد محمود که در ادامه ی کتاب همسایه ها نوشته شده است. خالد در این رمان نیز شخصیت اصلی است و داستان از زبان او گفته می شود. اما از نظر داستانی، داستان یک شهر و همسایه ها به هم ارتباطی ندارند و دنباله ی هم نیستند. در این کتاب ماجراهایی که بعد از سربازی رفتن خالد پیش امده اند روایت می شود. او بعد از کودتای 28 مرداد 1332 به جرم عضویت در حزب توده به بندر لنگه تبعید می شود. داستان یک شهر روایت و تصویف حوادث گذشته و شرایط کنونی و وضعیت حاکم بر بند لنگه است. فایل صوتی این کتاب به گویش ناصر زراعتی  و با ترجمه ی احمد محمود در 52 قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی داستان یک شهر احمد محمود

فایل صوتی داستان یک شهر

دانلود کتاب صوتی داستان یک شهر

کتاب صوتی داستان یک شهر

کتاب گویا داستان یک شهر

قسمتی از متن کتاب :

علی می خوانیم : راوی بار اول است که پای بساط منقل رفته و تریاک می کشد که  صدای رگدار و خواب زدهی علی را می شنوم  اگه دوستش داری باهاش ازدواج کن  سردر گم شده ام . آهسته می پرسم  -ازدواج ؟  با کی ؟-با شریفه  جا می خورم با شریفه خورشید کلاه از اتاق می زنه بیرون . صدای علی را می شنوم  – بازم که سکوت کردی ؟  – منظور تو نمی فهمم  . شمرده می گوید حالا که هر شب می ری بغلش می خوابی خوب عقدش کن ! من و من می کنم

قین دارم که حرف شریفه رو دلش سنگینی می کند . باید دستگیرم شود که چرا این همه پاپی حرف و فکر شریفه می شود آهسته می گوید   یادت میاد آن روزا چی می گفتی ؟ حرف های خودم را به خورد خودم می دهد یادت میاد از نظام نابسامان حرف می زدی ؟ از دولت ناصالح ! از اقتصاد وابسته و ورشکسته از اخلاق جامعه ! یادت میاد ؟ سنگین و آرام و شمرده حرف می زند  – کی مقصره ؟! … من … تو … یا شریفه ؟  کدوممون ؟!

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *