no-img
پی دی اف کده

درد سیاوش اسماعیل فصیح فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی درد سیاوش اسماعیل فصیح
mp3
آگوست 14, 2024
حجم فایل: 106MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی درد سیاوش اسماعیل فصیح


 درد سیاوش اسماعیل فصیح سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی درد سیاوش اسماعیل فصیح  را با 14 ساعت,  برای شما آماده کرده است. درد سیاوش” کتابی است نوشته ی “اسماعیل فصیح” که بعدها در رمانی دیگر با نام “عشق و مرگ”، از شخصیت های رمان “درد سیاوش” وام گرفته است.فرنگیس خواهر جلال آریان است که بعدها در کتاب “عشق و مرگ” نیز حضور می یابد. فرنگیس همچنین یک دختر به نام ثریا دارد که برای ازدواج، با خسرو نامزد کرده است و جلال برای پیوستن به آن ها در جشن عروسی شان به ایران سفر کرده است. در شب عروسی، شهروز، عموی مجنون خسرو، جشن را به هم می زند و دیوانه وار تقاص خون برادرش را طلب می کند. در پی این اتفاق خسرو همه چیز را رها می کند و به دنبال کشف علت مرگ پدرش می رود. سیاوش، پدر بیولوژیکی خسرو که در یک سالگی او درگذشت، مردی بود وارسته، متین و گیرا و بسیار متفاوت از دیگران، که سرنوشت او این چنین مرموز رقم خورده بود. فایل صوتی این کتاب به گویش ناصر زراعتی  و با ترجمه ی اسماعیل فصیح در 10 قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی درد سیاوش اسماعیل فصیح

فایل صوتی درد سیاوش

دانلود کتاب صوتی درد سیاوش

کتاب صوتی درد سیاوش

کتاب گویا درد سیاوش

قسمتی از متن کتاب :

 ثریا وسط تخت خواب نشسته بود، دو تا دست هایش روی گیجگاهش، انگار که بخواهد از ترکیدن جمجمه و بیرون ریختن کل مخ عجالتا جلوگیری کند. چشم هایش مانند دو تا زخم خشک شده بود که در جفت حدقه های آن آب و خون مرداب شده باشد. کنار تخت خوابش میز کوچکی بود با چراغ خواب و کتاب و لیوان و چند جور دوا و خرت وپرت. وقتی مرا در آستانه ی در دید، بغض توی گلو و سینه اش ترکید و دست هایش را دراز کرد. من رفتم جلو، بغلش کردم..

مردم زندگی عادی خود را می گذرانند – یعنی به سر و کله هم می پرند ، قهرمانان خود را می کشند و بچه های خود را به خاک می سپارند . ایرانی بودن ساده است : پسر با پدر بد ، پدر با پسر بد ، دختر با مادر بد ، مادر با دختر بد ، زن با شوهر بد ، شوهر با زن بد ، مادر با بچه بد ، بچه با مادر بد ، خواهر با خواهر بد ، برادر با برادر بد ، معشوق با عاشق بد ، عاشق با معشوق بد ، و …. جامعه ایران ساده است.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *