no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی خشم و هیاهو ویلیام فاکنر

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی خشم و هیاهو ویلیام فاکنر
mp3
آگوست 9, 2024
حجم فایل: 702MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی خشم و هیاهو ویلیام فاکنر


خشم و هیاهو ویلیام فاکنر

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی خشم و هیاهو ویلیام فاکنر را با 13 ساعت، برای شما آماده کرده است. روایتی چهار بخشی از سقوط و مکیده شدن در گرداب و نابودی است که اعضای یک خانواده اشرافی و ثروتمند در ابتدای قرن بیستم در می سی سی پی آمریکا آن را شرح می دهند. خانواده ای که در طول رمان سیر انحطاط تک تک اعضایش را مشاهده می کنیم. فایل صوتی این کتاب به گویش آرمان سلطان زاده، با ترجمه بهمن شعله ور در 1 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کذه همراه باشید.

 

خشم و هیاهو کتاب گویا

دانلود کتاب صوتی خشم و هیاهو

کتاب گویا خشم و هیاهو

کتاب صوتی خشم و هیاهو

فایل صوتی خشم و هیاهو

 

قسمتی از متن کتاب:

می بینی که عین جور در نیامدن با حوائج شخصی او با پدرش با حوائج شخصی تو جور در نمی آید. این را به تو نه از این بابت می دهم که زمان را به خاطر بسپاری. بلکه از این بابت که گاه و بیگاه. لحظه ای هم که شده، از پاداش ببری و تمام هم و غم خودت را بر سر غلبه بر آن نگذاری. گفت چون هیچ نبردی به پیروزی نمی رسد.

سایه پنجره بر پرده ها پیدا که شد، ساعت بین هفت و هشت بود. و آن وقت دوباره من در زمان بودم و صدای ساعت را می شنیدم. ساعت پدربزرگ بود و روزی که پدرمان آن را به من می داد گفت: کوئیتین، گور امید و آرزو ها را به تو می دهم و آنچه در عین مناسبت خونین جگرت می کند. این است که استفاده از آن تو را به نتیجه عبث به سرآمده های آدمیزاد می رساند.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *