no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی فکر نکن که تنهایی الیف شافاک

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی فکر نکن که تنهایی الیف شافاک
mp3
آگوست 11, 2024
حجم فایل: 299MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی فکر نکن که تنهایی الیف شافاک


فکر نکن که تنهایی الیف شافاک

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی فکر نکن که تنهایی الیف شافاک را با 6 ساعت، برای شما آماده کرده است. فکر نکن تنهایی آخرین کتاب الیاف شاکاف است که در سال 2018 منتشر شد. او در این کتاب به موضوع های مختلفی همچون ادبیات، هویت زن، موضوعات اجتماعی و زندگی شخصی خود پرداخته است. فایل صوتی این کتاب به گویش معصومه لیساندوست، با ترجمه صابر حسینی در 5 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی فکر نکن تنهایی

خرید کتاب صوتی فکر نکن تنهایی

کتاب صوتی فکر نکن که تنهایی

فایل صوتی فکر نکن که تنهایی

MP3 فکر نکن که تنهایی

 

قسمتی از متن کتاب:

از خواب بیدارش کردم و گفتم: مادر زود باش بلند شو، توی ترکیه اتفاق های ترسناکی داره می افته. در خانه ای در انگلیس، بدون اینکه چیزی از وقایع سر در بیاوریم، بدون آنکه دیده هایمان را باور کنیم، به صفحه کامپیوتر زل زده بودیم. مادرم که در دهه های 70 و 80 شاهد وقایع بسیاری بود. حالا چهره اش پژمرده شده بود.

در کوچه و بازار، در محل کار، در پیک نیک، در وقت استراحت، در مهمانی ها، در قهوه خانه، در حمام عمومی، در دورهمی های زنانه، در مسابقات تخته مردان، همیشه و در هر جا، در هر موردی که صحبت کنیم مسائل مملکت حتما از یک جایی وارد بحث ما می شود. یک سوال در ذهن ما در حال جولان دادن است: اوضاع مملکت چطور خواهد شد؟ مگر شهروند ترکیه بودن معنایی غیر از این دارد که باید از جستجوی جواب برای این سوال منصرف شویم؟

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *