no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی دلباخته جین استن

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی دلباخته جین استن
mp3
آگوست 11, 2024
حجم فایل: 765MB
نویسنده: پی دی اف کده
۴۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی دلباخته جین استن


دلباخته جین استن

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی دلباخته جین استن را با 15 ساعت، برای شما آماده کرده است. رمان اجتماعی دیگری از جین آوستن است. در این کتاب شما زندگی عاشقانه خواهران دشروود را می خوانید که یکی با حس، و باور های قلبیو دیگری با حساسیت و تکیه بر عقل، این مسیر را طی کرده است. فایل صوتی این کتاب به گویش شادی عزیزی، با ترجمه عباس کرمی در 12 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

خرید کتاب صوتی دلباخته

فایل صوتی دلباخته جین استن

کتاب صوتی دلباخته جین استن

دانلود کتاب صوتی دلباخته جین استن

MP3 دلباخته جین استن

 

قسمتی از متن کتاب:

ماریان با قلبی از هیجان که بیانگر نزدیکی به باتون بود، وارد خانه شد، و هنوز پنج دقیقه از ورود نگذشته بود که دوباره بدون آنکه کسی متوجه او باشد از خانه فرار کرده و از لابلای بوته های سبز، که طراوتی تازه به دست آورده بودند، فاصله ای قابل توجه را پیمود، در حالی که سایر همراهان او سرگرم کمک به شارلوت بودند که فرزندش را به خانم خانه نشان می داد.

چشمان ماریان از آنجا روی جاده عریضی خیره ماند که دهکده را به قسمت جنوب شرقی متصل می ساخت و امکان دست یابی به افق آن سوی تپه ها را در برابر دیدگانش فراهم می ساخت، و تصور نمود که از فراز آن تپه ها منطقه کامب مگنا ممکن است قابل مشاهده باشد. در آن لحظات ارزشمند و درماندگی بی ارزش از آمدن به کلولند که پریشانی اش را بیشتر می کرد صرف نظر کرد.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *