no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی بیوه کشی یوسف علیخانی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی بیوه کشی یوسف علیخانی
mp3
آگوست 11, 2024
حجم فایل: 519MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی بیوه کشی یوسف علیخانی


بیوه کشی یوسف علیخانی

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی بیوه کشی یوسف علیخانی را با 10 ساعت، برای شما آماده کرده است. این کتاب داستان زندگی دختری به نام خوابیده را روایت می کند که با هفت برادر ازدواج می کند، بعد از مرگ بزرگ ترین برادر که نامش بزرگ است، به عقد دومی در می آید و بعد از مرگ برادر دوم، زن برادر سوم می شود و به ترتیب الی آخر. فایل صوتی این کتاب به گویش یوسف علیخانی در 4 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی بیوه‌کشی

کتاب صوتی بیوه‌کشی

خرید کتاب صوتی بیوه کشی

کتاب صوتی بیوه‌کشی

کتاب گویا بیوه کشی

 

قسمتی از متن کتاب:

قشنگ خانم نشست کنار حضرت تقلی. فکر کرد: اگر غریبه ای حالا بیاید ما را اینجا ببیند، چه بگوییم؟ بگوییم پسرمان ره اژدرمار آزدر در چشمه میلکی ها بلمانده و حالا نه جسدی ازش هست و نه سندی که نشانش بدهیم معصیت کار اونه؟. خوابیده خانم به میلکی هایی نگاه کرد که تماشاچی بودند و فعلا کاری جز پچ پچ کردن و مراقبت حضرت تقلای و قشنگ خانم و خوابیده خانم و احتمالا داداش نداشتند.

کاس آقا کلاه نمدی اش را جابه جا کرد و گفت: خدا سر شاهده من بی سوادم. سواد دارمان پیل آقاست که بلده مصحف بخوانه. ما ها فقط آن قدر جان بداریم که شب نشین خانه ها بنشینیم پای نقل بزرگتر هامان. پیل آقا همچنان خوش نداره نقل ره. خوابیده خانم گفت: راست بگویه. ننه گل اما باید بدانه.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *