no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی پیکر فرهاد عباس معروفی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی پیکر فرهاد عباس معروفی
mp3
آگوست 11, 2024
حجم فایل: 122MB
نویسنده: پی دی اف کده
۴۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی پیکر فرهاد عباس معروفی


پیکر فرهاد عباس معروفی

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی پیکر فرهاد عباس معروفی را با 4 ساعت، برای شما آماده کرده است. داستان پیکر فرهاد را یک زن به نام رالف اشینلر تاگ اشپیگل روایت می کند. در این کتاب زنی که داستان را روایت می کند. روی تابلوهای نقاشی و قلمدان های مختلف می رود و هر دفعه در نقش زنان مختلفی که در طول تاریخ حضور داشته اند، شروع به صحبت می کند.

یک بار در نقش زن دوره ی ساسانی می رود، یکبار دختری عینکی می شود، بار دیگر یک مدل، او نقش زنانی را بازی می کند که سرنوشت مشترکی داشتند. فایل صوتی این کتاب به گویش زهره رضا زاده در 13 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

کتاب صوتی پیکر فرهاد

دانلود کتاب صوتی پیکر فرهاد

فایل صوتی پیکر فرهاد

MP3 پیکر فرهاد

پادکست پیکر فرهاد

 

قسمتی از متن کتاب:

همان شب موقع خواب در ایوان، وقتی که به ستاره ها نگاه می کرد گفت: چشم هاش را می دوزد به گوشه ی اتاق و به یک چیزی فکر می کند. خیلی دلم می خواست بدانم بچه شش ساله به چی فکر می کند؟ به بدبختی من؟ او هم می داند که ما تباه شده ایم؟ یک لقمه زهرماری توی دهنش نگه می دارد و نمی تواند فرو بدهد.

و من میلی به غذا نداشتم. لقمه از گلویم پایین نمی رفت. دلم کانادا می خواست که با هر لقمه یک جرعه بنوشم. از بوی پرتغالی اش خوشم می آمد، و گاه پدرم می خرید و من انتظار آمدنش را می کشیدم. هوا که گرم می شد، مادرم جلو دراز می کشید و من روی پله های آجری جلو در خانه هوس کانادا می کردم، حسرت می خوردم، له له می زدم. شاید هم انتظار پدر بدبختم را می کشیدم. هیچ نمی فهمیدم.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *