no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی غرور و تعصب جین آستن

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی غرور و تعصب جین آستن
mp3
آگوست 11, 2024
حجم فایل: 266MB
نویسنده: پی دی اف کده
۵۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی غرور و تعصب جین آستن


غرور و تعصب جین آستن

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی غرور و تعصب جین آستن را با 20 ساعت، برای شما آماده کرده است. داستان این کتاب عاشقانه ای است با روایتی گرم و شیرین، که اغلب ما به سبب شهرت آن، با کلیات طرح داستانی اش آشنا هستیم. مردی ثروتمند، از بد حادثه، دلباخته دختری می شود که به لحاظ شخصیتی فاصله ای زیاد با او دارد.  فایل صوتی این کتاب به گویش هانیه معینی، با ترجمه شمس الملک مصاحب در 40 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی غرور و تعصب

کتاب صوتی غرور و تعصب

دانلود MP3 کتاب صوتی غرور و تعصب

غرور و تعصب کتاب صوتی

غرور و تعصب کتاب گویا

 

قسمتی از متن کتاب:

دوری از دوست دوران نوجوانی ام، کسی که محبوب پدرم بوده، کسی که پناهی غیر از ما نداشته، کسی که پیش ما بزرگ شده تا از حمایت ما بهره مند شود، به هیچ وجه قابل مقایسه نیست با جدایی انداختن بین دو جوانی که تمام مدت آشنایی شان به چند هفته هم نمی رسید. این اتهام بسیار سنگین است و عملی که مرا به آن متهم می کنید بسیار زشت.

تازه نامه های مربوط به کارویار به کنار، چقدر آزار دهنده اند. پس بهتر که نصیب من شدند نه شما. لطفا به خواهرتان بنویسید که من مشتاقم ایشان را ببینم. این را که یکبار نوشتم. مثل اینکه قلمتان اذیتتان می کند، بگذارید درستش کنم. من خوب قلم درست می کنم. مچکرم من همیشه خودم قلمم را درست می کنم. چه طوری می توانید این قدر صاف بنویسید؟ آقای دارسی سکوت کرد. به خواهرتان بنویسید.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *