no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی هری پاتر زندانی آزکانان جی کی رولینگ

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی هری پاتر زندانی آزکانان جی کی رولینگ
mp3
آگوست 12, 2024
حجم فایل: 757MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی هری پاتر زندانی آزکانان جی کی رولینگ


دانلود کتاب صوتی هری پاتر زندانی آزکانان جی کی رولینگ

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی هری پاتر زندانی آزکانان جی کی رولینگ را با 15 ساعت، برای شما آماده کرده است. سومین سال حضور هری پاتر در هاگواتز پر از خطرات جدید است. یک قاتل به نام سیریوس بلک از زندان آزکابان خارج شده و به نظر می رسد که می خواهد به سرغ هری بیاید. حتی می گوید که او پدر و مادرش را به ولدمورت، جادگر سیاهی فروخته و باعث مرگشان شده است. فایل صوتی این کتاب صوتی به گویش آرمان سلطان زاده، با ترجمه ویدا اسلامیه در 9 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان

کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان

خرید کتاب صوتی هری پاتر زندانی آزکانان

هری پاتر و زندانی آزکانان کتاب صوتی

فایل صوتی هری پاتر زندانی آزکانان

 

قسمتی از متن کتاب:

چیزی به نیمه شب نمانده بود و او در تخت خوابش دمر دراز کشیده بود. پتو ها را مانند یک چادر درست بالای سرش آویخته بود و چراغ قوه ای در دست داشت. کتاب بزرگی با جلد چرمی، کتاب تاریخچه جادوگری با صفحات باز به بالش تکیه داشت. هری نوک قلمش را که از پر عقاب ساخته شده بود.

هری پاتر از بسیاری جهات پسر بچه عجیبی بود. از یک سو از تعطیلات تابستان از هر وقت دیگر سال متنفر بود. از سوی دیگر واقعا دوست داشت تکالیف مدرسه اش را انجام دهد اما مجبور بود به طور مخفیانه در نیمه های شب به این کار بپردازد. آخر می دانید او جادوگر بود! هری نوک قلمش را که از پر عقاب ساخته شده بود، به سمت پایین صفحه لغزاند، با ابرو های در هم کشیده به دنبال مطلبی بود که بتواند از آن در نوشتن مقاله اش با این عنوان استفاده کند.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *