no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی سقوط آلبر کامو

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی سقوط آلبر کامو
mp3
آگوست 12, 2024
حجم فایل: 97MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی سقوط آلبر کامو


دانلود کتاب صوتی سقوط آلبر کامو

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی سقوط آلبر کامو را با 2 ساعت، برای شما آماده کرده است. این کتاب اثر فلسفی است که با وجود کوتاه بودن و ایجازی که دارد، توانسته به خوبی معنا و مفهوم عمیقش را منتقل کند. این کتاب داستان مردی به نام ژان باتیست کلمانس است که سرگذشتش را برای مردی غریبع تعریف می کند. این اثر به صورت مونولیگ دوم شخص نوشته شده است. فایل صوتی این کتاب به گویش مهرداد ضیایی، با ترجمه مهشید دشتی در 4 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

سقوط  کتاب گویا

دانلود کتاب صوتی سقوط

پادکست کتاب صوتی سقوط

کتاب صوتی سقوط

خرید کتاب صوتی سقوط

 

قسمتی از متن کتاب:

هر وقت که می خواستم به اهدافم می رسیدم. من را آدم جذابی می دیدند، می دانید جذابیت چیست؟ روشی برای گرفتن جواب مثبت بدون آنکه سوال روشنی از شما پرسیده شود. همان روش من در آن دوره. از شندین این مطلب تعجب می کنید؟ نه، انکار نکنید. با این چهره ای که من پیدا کرده ام طبیعی است که تعجب کنید.

اجازه بدهید راز جدیدی را که کمی بعد، از میان خاطراتم کشف کردم، با شما در میان بگذارم؟. بیایید روی این نیمکت بنشینیم، تا زیر باران خیس نشویم. قرن ها است که عده ای پیپ می کشند و بارش همین بارانی را که روی همین آبراهه می بارد، تماشا می کنند. گفتن آنچه که می خواهم برایتان تعریف کنم، کمی مشکل است.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *