no-img
پی دی اف کده

آن شرلی در جزیره ال ام مونتگمری فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی آن شرلی در جزیره ال ام مونتگمری
mp3
آگوست 29, 2024
حجم فایل: 135MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی آن شرلی در جزیره ال ام مونتگمری


 آن شرلی در جزیره ال ام مونتگمریسایت پی دی اف کده دانلود  کتاب صوتی آن شرلی در جزیره ال ام مونتگمری را با 5 ساعت,  برای شما آماده کرده است. داستانی شیرین و ماندگار از دختری با موهای قرمز… لوسی ماد مونتگومری در کتاب صوتی آنی شرلی در جزیره – کتاب سوم، دوران پرشور جوانی آنی را به تصویر می‌کشد که برای تحصیل به شهری جدید می‌رود و تجربیات تلخ و شیرینی را پشت سر می‌گذارد. این رمان پرطرفدار با بیش از 50 میلیون نسخه فروش، از محبوب‌ترین قصه‌های ادبیات جهان است. فایل صوتی این کتاب به گویش مینو جبارزاده و با ترجمه ی مونتگمری در 9 قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی آن شرلی در جزیره ال ام مونتگمری

فایل صوتی آن شرلی در جزیره

دانلود کتاب صوتی آن شرلی در جزیره

کتاب صوتی آن شرلی در جزیره

کتاب گویا آن شرلی در جزیره

قسمتی از متن کتاب :

شب پایان سال نه غروبی سرخ و آرام داشت و نه طلوعی زرد و صورتی. سال کهنه زمانی رخت بر بست که باد و طوفانی سرد و تند بر همه جا زوزه می‌کشید. آن شب یکی از شب‌هایی بود که طوفان بر مزار مرغزارهای یخ‌زده و دره‌های تاریک می‌چرخید و چون موجودی گمشده زیر شیروانی‌ها ناله سر می‌داد و دانه‌های برف را به شیشه‌های لرزان پنجره‌ها می‌کوبید.

آنی خطاب به جین اندروز که بعدازظهر به آنجا آمده بود و قصد داشت تمام طول شب در آنجا بماند، گفت: «از اون شب‎هاییه که آدم دوست داره پتو رو دورش بپیچه و دعای آخر سالش رو زیر لب زمزمه کنه.» اما لحظه‌ای که آن دو در اتاق کوچک آنی خودشان را در پتو پیچیده بودند، جین اندروز اصلا به دعای آخر سالش فکر نمی‌کرد. او با لحنی خشک و رسمی گفت: «آنی اجازه میدی یه چیزی بگم؟»

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *