no-img
پی دی اف کده

آن شرلی در ویندی پاپلرز ال ام مونتمگری فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی آن شرلی در ویندی پاپلرز ال ام مونتمگری
mp3
آگوست 29, 2024
حجم فایل: 123MB
نویسنده: پی دی اف کده
۴۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی آن شرلی در ویندی پاپلرز ال ام مونتمگری


 آن شرلی در ویندی پاپلرز ال ام مونتمگریسایت پی دی اف کده دانلود  کتاب صوتی آن شرلی در ویندی پاپلرز ال ام مونتمگری را با 5 ساعت,  برای شما آماده کرده است. وسی ماد مونتگومری در کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز – کتاب چهارم تجربیات آنی را در سال‌هایی که به عنوان مدیر دبیرستان سامرساید مشغول به کار است، روایت می‌کند. بخش بزرگی از رمان از طریق نامه‌هایی پیش می‌رود که آنی به نامزدش گیلبرت می‌نویسد. چهارمین مجلد مجموعه‌ی هشت‌جلدی آنی‌شرلی اکنون پیش روی شماست. فایل صوتی این کتاب به گویش رویا فلاح و با ترجمه ی مونتگمری در 11 قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی آن شرلی در ویندی پاپلرز ال ام مونتمگری

فایل صوتی آن شرلی در ویندی پاپلرز

دانلود کتاب صوتی آن شرلی در ویندی پاپلرز

کتاب صوتی آن شرلی در ویندی پاپلرز

کتاب گویا آن شرلی در ویندی پاپلرز

قسمتی از متن کتاب :

ساعت‌های قبل زا ظهر روز شنبه، پر از کارهای لحظه‌آخری بود. آنی در حالی که یکی از پیش‌بندهای خانم نلسون را بسته بود، تمام مدت در آشپزخانه در درست کردن سالادها به نورا کمک می‌کرد. نورا ناراحت بود. ظاهراً طبق پیش‌گویی خودش، از رازگویی‌های شب قبلش دلخور و پشیمان شده بود. او گفت: «یه ماه طول می‌کشه تا خستگی‌مون دربره. این همه ولخرجی در توان پدر نیست. ولی سالی پاشو تو یه کفش کرد که یه عروسی به‌یادموندنی می‌خواد. پدرم زیر بار رفت. اون همیشه سالی رو لوس می‌کنه.» خاله موشی که داشت در سرداب یکریز حرف‌های ناامیدکننده می‌زد .

 سر خانم نلسون را درد اورده بود، ناگهان به داخل آشپزخانه سرک کشید و گفت: «لجباز حسود!» نورا با دلخوری به آنی گفت: «حق با اونه. بله حق داره. من لجباز و حسودم. تحمل دیدن خوشحالی دیگران رو ندارم. به خاطر همین از سیلی‌هایی که دیشب به جاد تیلور زدم اصلاً پشیمون نیستم. فقط پشیمونم که چرا بینیش رو نکندم و توی سطل زباله ننداختم. خب، اینم از سالادها. تزئینشون خوب شد. اگه حال عادی داشته باشم دلم می‌خواد از همه‌چیز ایراد بگیرم. با همه‌ی این حرف‌ها دلم می‌خواد به‌خاطر سالی همه‌چیز خوب پیش بره.»

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *