no-img
پی دی اف کده

مرگ خوش آلبر کامو فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی مرگ خوش آلبر کامو
mp3
سپتامبر 5, 2024
حجم فایل: 63MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی مرگ خوش آلبر کامو


مرگ خوش آلبر کاموسایت پی دی اف کده دانلود  کتاب صوتی مرگ خوش آلبر کامو را با 5 ساعت,  برای شما آماده کرده است.کتاب صوتی مرگ خوش، اولین کتاب آلبر کامو است که 17 سال بعد از مرگش منتشر شده است. کامو این اثر را در جوانى نوشت و بیشترین خاطرات خود را از سفرش به منطقه‌ى بلکو، اروپاى مرکزى، به ویژه ایتالیا را به تصویر کشیده است. منتقدان عقیده دارند رمان مرگ خوش (A Happy Death) پیش‌زمینه‌ای بوده تا کامو معروف‌ترین اثر خود یعنی رمان «بیگانه» را خلق کند. این نویسنده در «مرگ خوش» از خاطرات سفر خود به ایتالیا و منطقه بلکو در اروپای مرکزی استفاده کرده است و ماجرای مردی را نقل می‌کند که برای رسیدن به خوشبختی، فرد ثروتمند و افلیجی را به قتل رسانده و اموالش را تصاحب می‌کند.  فایل صوتی این کتاب به گویش مهرنوش شاهسون و با ترجمه ی آلبر کامو در 10 قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی مرگ خوش آلبر کامو

فایل صوتی مرگ خوش

دانلود کتاب صوتی مرگ خوش

کتاب صوتی مرگ خوش

کتاب گویا مرگ خوش

قسمتی از متن کتاب :

کمى‌ عقب رفت و شلیک کرد. همچنان با چشم‌هاى بسته لحظه‌اى به دیوار تکیه داد. تپش خون را در گوش‌هایش احساس مى‌کرد. وقتى‌چشم‌هایش را باز کرد، سر زاگرو روى شانه‌ى چپش افتاده و تنش نسبتاً به جلو کج شده بود. اما او زاگرو را نمى‌دید، بلکه مغز و استخوانى‌ متلاشى‌ شده و خونى دربرابرش بود. بنا کرد به لرزیدن.

 همه بدبختي و بی‌رحمی تمدن را مي شه با يه اصل بديهي احمقانه سنجيد؛ ملل خوشبخت تاريخي ندارن منتظر مردي نباش كه باهات كنار بياد. اين اشتباهيه كه خيلي از زن‌ها دچارش مي شن. تو خودت خوشبختي را پيدا كن. در این شکوفایی هوا و این باروری آسمان‌ها به نظر می‌آمد که تنها وظیفه انسان زیستن است و خوش بودن. تنها چیزی که به فکرم خطور می‌کند تشکر از حیات، سپاس از زندگانی خواهد بود. تشکر از این اجازه که همچنان به سوختن ادامه دهم. ما وقت نداریم که خودمان باشیم، فقط وقت داریم که خوش باشیم. نقطه مقابل یک ایدئالیست، غالبا انسانی ست بی‌عشق.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *