no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی جیمز کلیر

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی جیمز کلیر
mp3
آگوست 14, 2024
حجم فایل: 289MB
نویسنده: پی دی اف کده
۵۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی جیمز کلیر


دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی جیمز کلیر

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی جیمز کلیر را با 10 ساعت، برای شما آماده کرده است. این کتاب به مخاطب می آموزاند که چگونه با شناسایی عادت های کوچک و مدیریت آن ها هر روز از رئز قبل بهتر شود و بهتر زندگی کند.

بخش های باقی مانده این کتاب، دستورالعمل های گام به گامی را برای نحوه ی ایجاد عادت های بهتر در شما، خانواده، گروه، سازمان، و سایر بخش های مدنظرتان فراهم خواهد کرد. فایل صوتی این کتاب به گویش مینا موسوی، با ترجمه محمد باهوشی در 23 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی

پادکست کتاب صوتی عادت‌‌های اتمی

کتاب عادت‌های اتمی صوتی

خرید کتاب صوتی عادت های اتمی

MP3 کتاب صوتی عادت‌های اتمی

 

قسمتی از متن کتاب:

یادتان باشد رفتاری که با هویت شما سازگار نباشد زیاد پایدار نخواهد بود. اگر می خواهید پولدار شوید اما شخصیتی مصرف گرا دارید و یا اگر دنبال سلامتی هستید ولی راحتی را ترجیح می دهید و ورزش برایتان همچنان سخت است، نباید انتظار نتایج شگفت انگیز داشته باشید.

به عنوان مثال اگر می خواهید عادت به مطالعه را در خود به وجود آورید نباید هدفتان این باشد که یک کتاب بخوانید، بلکه باید هدفتان این باشد که به فردی کتاب خوان که در طول عمرش صدها جلد کتاب می خواند تبدیل شوید. از طرف دیگر هویت شمشیری دو لبه است و زمانی که آن را قبول کردید، چشم بسته از نرمال های هویتی تان پیروی می کنید.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *