no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی ابله فئودور داستایوفسکی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی ابله فئودور داستایوفسکی
mp3
آگوست 14, 2024
حجم فایل: 944MB
نویسنده: پی دی اف کده
۴۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی ابله فئودور داستایوفسکی


دانلود کتاب صوتی ابله فئودور داستایوفسکی

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی ابله فئودور داستایوفسکی را با 38 ساعت، برای شما آماده کرده است. این کتاب داستان شاهزاده ای به نام میکشین را به تصویر می کشد که درگیر یک ماجرای عاشقانه می شود اما به خاطر داشتن شخصیتی ساده و اخلاقی نمی تواند خودش را در برابر انواع دروغ ها، نیرنگ ها و خیانت های جامعه و اتفاقات مختلفی که برایش به وجود می آید ایمن نگه دارد. فایل صوتی این کتاب به گویش آرمان سلطان زاده، با ترجمه سروش حبیبی در 15 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

کتاب صوتی ابله

فایل صوتی ابله

دانلود کتاب صوتی ابله

ابله کتاب گویا

پادکست کتاب صوتی ابله

 

قسمتی از متن کتاب:

روز بعد یا دو روز بعد از رفتن خانواده پانچین به ییلاق، پرنس نیککالایویچ میشیکن نیز با قطار از مسکو رسید. کسی برای استقبالش به ایستگاه نیامده بود ولی وقتی از واگن پیاده می شد، به نظرش رسید از میان جمعیتی که پیاده شدگان از قطار را احاطه کرده اند.

معمولا تنی توانست زندگی همراه با سرزنش و بی تکاپوی خانوادگی را تحمل کند و طبعش سرکشی می کرد. اختیار از دست می داد و شاید در همان حال خود را از بابت بی ثباتی ملامت می کرد، اما چاره ای نداشت و مرد پایداری نبود. جر و بحث می کرد و به شیوه ای مطمئن سخن می داد و از همه توقع احترامی خارج از اندازه و نامعقول را داشت.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *