no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی طاعون آلبر کامو

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی طاعون آلبر کامو
mp3
آگوست 15, 2024
حجم فایل: 460MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی طاعون آلبر کامو


دانلود کتاب صوتی طاعون آلبر کامو

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی طاعون آلبر کامو را با 11 ساعت، برای شما آماده کرده است. این کتاب وقایع شهری در الجزایر به نام اوران را می پردازد که بیماری طاعون در آن فراگیر می شود. زمانی که هزاران موش به سطح شهر می آیند و می میرند، وحشت عمومی ای شهر را در بر می گیرد. وضعیت موجود با عث تغییر بافت تمدنی و فرهنگی جامعه شده است. فایل صوتی این کتاب به گویش رضا عمرانی، با ترجمه مرداد یوسفی در 8 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

طاعون کتاب گویا

دانلود کتاب صوتی طاعون

کتاب صوتی طاعون آلبر کام

خرید کتاب صوتی طاعون

MP3 کتاب صوتی طاعون

 

قسمتی از متن کتاب:

حال آنکه برای سرایدر سخت ناهنجار جلوه می کرد. وانگهی اظهارنظر او چون و چرا ناپذیر بود. در ساختمان موشی وجود نداشت. هر قدر دکتر به او اطمینان داد که موشی احتمالا مرده روی پاگرد اول افتاده، آقای میشل یقین داشت که چنین چیزی امکان پذیر نیست. در ساختمان موش پیدا نمی شد.

از هفته های اول، یکباره به جان همه ی آن جماعت افتاد و ترس که بالا گرفت، به عذاب اصلی ایام طولانی تبعید بدل شد. ها فی الواقع جدایی ناگهانی میان افرادی بود که برایش آمادگی نداشتند. مادران یکی از مهم ترین پیامدهای بسته شدن دروازه و فرزندان. همسران، دلدادگانی که چند روز قبلش گمان می بردند، قرار می بردند قرار است موقتا از عزیزشان دور بمانند.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *