no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی کافکا در ساحل هاروکی موراکامی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی کافکا در ساحل هاروکی موراکامی
mp3
آگوست 15, 2024
حجم فایل: 1.19GB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی کافکا در ساحل هاروکی موراکامی


دانلود کتاب صوتی کافکا در ساحل هاروکی موراکامی

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی کافکا در ساحل کرانه هاروکی موراکامی را با 29 ساعت، برای شما آماده کرده است. این کتاب سرگذشت شخصی به نام کافکا را روایت می کند. او در جستجوی هویت حقیقی خود، خانه را ترک کرده و گفته به سفری طولانی می رود.

گفتنی است که اثر حاضر تاکنون جوایز گوناگونی را از خود کرده است. از جله جایزه ی بهترین داستان فانتزی جهان. فایل صوتی این کتاب به گویش هلیا مقصودی، با ترجمه مهدی غبرایی در 10 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

 

دانلود کتاب صوتی کافکا در ساحل

کتاب صوتی کافکا در ساحل

خرید کتاب صوتی کافکا در ساحل

پادکست کتاب کافکا در ساحل

MP3 کتاب کافکا در ساحل

 

قسمتی از متن کتاب:

روی قطعه زمین کوچکی که با سبزه ها نشانه گذاری شده بود فرود آمد. در گوشه ی دیگر این فضای باز، سنگ بزرگ گردی قرار داشت و مردی با گرمکن سرخ روشن و یک کلاه سیاه، روی آن نشسته بود. مرد پوتین های پیاده روی تخت و کلفت به پا داشت. و یک کیف به رنگ سربازی کنارش روی زمین بود. سر و وضعی عجیب. اگرچه برای پسری به نام کلاغ مهم نبود.

دنیا فضایی عظیم است. اما فضایی که تو را در خود جای بدهد و نیاز نیست زیاد بزرگ باشد هیچ جا پیدا نمی شود. تو دنبال صدایی هستی، اما چه نصیبت می شود؟ سکوت. دنبال سکوت می گردی، اما می دانی چه می شود؟ تنها چیزی که مدام و مدام می شنوی، صدای این نشانه است.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *