no-img
پی دی اف کده

دختر پرتغالی یوستین گردر فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی دختر پرتغالی یوستین گردر
mp3
سپتامبر 5, 2024
حجم فایل: 85MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی دختر پرتغالی یوستین گردر


 دختر پرتغالی یوستین گردرسایت پی دی اف کده دانلود  کتاب صوتی دختر پرتغالی یوستین گردر را با 3 ساعت,  برای شما آماده کرده است. رمان دختر پرتقالی در حقیقت گفتگوی فلسفی و شاعرانه پدر و پسری است که در دو دوره‌ی مختلف زندگی کرده‌اند. پدر داستان زندگی خود و آشنایی با معشوقه‌اش را برای پسرش روایت می‌کند. پسر پس از خواندن این دست‌نوشته‌ها، دید تازه‌تری نسبت به سبک زندگی پیدا می‌کند. فایل صوتی این کتاب به گویش بهروز رضوی و با ترجمه ی یوستین گردر در 6 قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی دختر پرتغالی یوستین گردر

فایل صوتی دختر پرتغالی

دانلود کتاب صوتی دختر پرتغالی

کتاب صوتی دختر پرتغالی

کتاب گویا دختر پرتغالی

قسمتی از متن کتاب :

داستان دختر پرتقالی در بعدازظهری شروع شد که من جلوی تئاتر ملی منتظر اتوبوس ایستاده بودم. اواخر دهه 1970 و آخر پاییز بود. هنوز به یاد دارم که در فکر پذیرفته شدنم در دانشکده‌ی پزشکی بودم؛ احساس عجیبی داشتم. در این فکر بودم که روزی یک پزشک واقعی می‌شوم و بیمارهایی خواهم داشت که سرنوشت‌شان را به دست من می‌سپارند. خودم را با یک روپوش سفید در پشت میز تحریری بزرگ مجسم می‌کردم که در حال حرف زدن با بیمارانم … در این میان بالاخره اتوبوس از راه رسید، از دور آن را می‌دیدم.

پس از چند ساعت پرسه زدن در آن خیابان، فکر کردم شاید دختر موردعلاقه‌ام در یکی از خانه‌های خیابان الیزنبرگ پشت پنجره نشسته و بالا و پایین رفتن من در آن خیابان را نگاه می‌کند و پیش خودش می‌خندد. خودم را مانند بازیگر یک فیلم عاشقانه و مهیج تصور می‌کردم که دنبال شاهزاده خانم رویاهایش در خیابان‌ها سرگردان است و با عزمی راسخ در پی گمشده‌ی ازدست‌رفته‌اش است و هر چه بیشتر می‌گردد کمتر او را می‌یابد. همانند فیلم‌هایی که پایان مبهم دارند، این گشتن هم بی‌نتیجه می‌ماند. غرق این افکار مبهم شده بودم که در سطل زباله‌ی کنار خیابان، پوست پرتقالی که به تازگی کنده شده بود به چشمم خورد. آن را برداشتم و بو کردم و مانند عاشقی که عطر معشوقه‌اش را حس می‌کند چشمم را بستم تا این عطر در تمام جانم بنشیند. و فکر کنم شاید این همان پرتقالی باشد که او برداشت و این آخرین جای پایی است که از خود بر جا گذاشته است.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *