no-img
پی دی اف کده

هنر رندانه ی به هیچ گرفتن مارک منسن فایل صوتی

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی هنر رندانه ی به هیچ گرفتن مارک منسن
mp3
سپتامبر 5, 2024
حجم فایل: 386MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی هنر رندانه ی به هیچ گرفتن مارک منسن


 هنر رندانه ی به هیچ گرفتن مارک منسنسایت پی دی اف کده دانلود  کتاب صوتی هنر رندانه ی به هیچ گرفتن مارک منسن را با 7 ساعت,  برای شما آماده کرده است. دانلود کتاب صوتی هنر رندانه به چپ گرفتن  اثری به قلم مارک منسون و ترجمه ی ارشاد نیک خواه است. شعار این اثر رویکردی غیر معمول به زندگی بهتر است و نویسنده تلاش می کند تا تکنیک هایی برای افزایش کیفیت زندگی خواننده آموزش دهد. فایل صوتی این کتاب بهارشاد نیکخواه و با ترجمه ی اکرم شکرزاده در 5  قسمت گرد آوری شده است.  با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی هنر رندانه ی به هیچ گرفتن مارک منسن

فایل صوتی هنر رندانه ی به هیچ گرفتن

دانلود کتاب صوتی هنر رندانه ی به هیچ گرفتن

کتاب صوتی هنر رندانه ی به هیچ گرفتن

کتاب گویا هنر رندانه ی به هیچ گرفتن

قسمتی از متن کتاب :

واقعا از زندگی چه می خواهید ؟ به بیان دیگر ، هدف نهایی شما چیست ؟ می خواهید روی سنگ قبرتان چه بنویسند ؟ جواب این سوال چندان ساده نیست . بسیاری از ما ادعا می کنیم که به دنبال شادی ، خانواده ای گرم و شغلی هستیم که در آم لذت ببریم ، اما این ها آرزو هایی مبهم و کلی هستند و آرزو های مبهم مشکل ساز هستندچون ما را به سمت تلاش برای موفقیت سوق نمی دهند .

متاسفانه برای این که در زندگی به جایی برسید ، باید مبارزه کنید . دستیابی به اهداف نیازمند سخت کوشی و ممارست زیاد است و موانع و سختی های زیادی هم در مسیر وجود دارند .اگر هدفی نداشته باشید که مصمم به کسب آن باشید ، در رویارویی با سختی ها از پا در می آیید .فرض کنید هدفتان این است که مدیر ارشد اجرایی شوید ، مدیر بودن قطعا لذت بخش است : با آن همه قدرت و مسئولیت و اختیار . اما خب اصلا آسان نیست .مدیران باید اغلب هفته ای ۶۰ ساعت کار کنند ، تصمیمات سخت بگیرند و همیشه آماده اخراج کردن افراد باشند .

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *