no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی اکنون میتوانم به وضوح ببینم وین دایر

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی اکنون میتوانم به وضوح ببینم وین دایر
mp3
سپتامبر 4, 2024
حجم فایل: 760MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی اکنون میتوانم به وضوح ببینم وین دایر


دانلود کتاب صوتی اکنون میتوانم به وضوح ببینم وین دایر

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی اکنون میتوانم به وضوح ببینم وین دایر را با 16 ساعت، برای شما آماده کرده است. پس از سال‌ها انتظارِ هواداران و خوانندگان کتاب‌های دکتر وین دایر برای نوشتن کتابی در مورد خاطرات و زندگی‌نامهٔ ایشان، در نهایت کتاب «اکنون می‌توانم به وضوح ببینم» به چاپ رسیده است. اما این کتاب به‌عنوان زندگی‌نامه، شیوهٔ نگارشی متفاوتی دارد و همانند زندگی‌نامه‌های معمولی نیست. فایل صوتی این کتاب، به گویش محسن پاک نیت، با ترجمه روزبه ملک زاده در 7 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

کتاب صوتی اکنون میتوانم به وضوح ببینم

دانلود و خرید کتاب صوتی اکنون می توانم به وضوح ببینم وین دایر

قیمت و خرید اکنون می توانم به وضوح ببینم اثر وین دایر

کتاب صوتی اکنون میتوانم به وضوح ببینم MP3

اکنون می‎توانم به‌وضوح ببینم دکتر وین دایر کتاب صوتی

قسمتی از متن کتاب:

من در آن لحظه احساس می‌کردم که در یک قصر برفی هستیم و می‌توانیم لحظات خوشی را داشته باشیم و اصلاً متوجه نبودم چرا دیگران تا این حد عصبانی و سرخورده هستند. سپس به صورت ناگهانی این کلمات را بر زبان آوردم: «چیزی نیست مامان. اشکاتو پاک کن. ما می‌تونیم اینجا بمونیم و برف بازی کنیم.» من کودکی بودم که به‌ندرت گریه می‌کردم. کودکی که سعی می‌کرد بدون توجه به شرایط، دیگران را خوشحال کند و احساس خوبی به آنها بدهد.

دوست داشتم شرایط را از حالت غم و اندوه به خوشحالی تبدیل کنم. اصلاً متوجه نمی‌شدم که چرا دیگران تا این حد غمگین هستند. به صورت غریزی همواره نیمهٔ پُر لیوان را می‌دیدم و اصلاً به چیزهایی که باعث افسردگی دیگران بود توجهی نمی‌کردم.

مادرم همواره می‌گفت: وین، تو مستقل‌ترین و کنجکاوترین پسری هستی که من و خانواده‌ام تا به حال دیده‌ایم.» من به معنای واقعی از اینکه بر روی این کره خاکی بودم، خوشحال بودم. در دو سالگی از لحاظ قد و جثه، هم‌اندازه «دیوید» که سه سال سن داشت بودم. مدام تلاش می‌کردم تا او را بخندانم و به او احساس امنیت بدهم، زیرا به نظر می‌رسید بسیار ترسیده است و اغلب اوقات غمگین بود و کم پیش می‌آمد که بخندد. اما من دنیا را جایی بسیار هیجان‌انگیز یافته بودم و تصمیم داشتم تا می‌توانم حس کنجکاوی خود را ارضا کنم و از شگفتی‌های دنیا حیران باشم.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *