no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز
mp3
سپتامبر 4, 2024
حجم فایل: 107MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز


دانلود کتاب صوتی گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز را با 4 ساعت، برای شما آماده کرده است. در یک روستای کوچک در حوالی دریای کاراییب و در منطقه‌ی دوردست کشور کلمبیا، بایاردو سان رومان که مردی ثروتمند است، با دختری به نام آنجلا ازدواج می‌کند. پس از مراسم عروسی بایارد متوجه می‌شود همسرش باکره نیست و از این موضوع عصبانی می‌شود و به همراه آنجلا به خانه‌ی پدر تازه عروسش می‌رود. داماد این مسئله را با اعضای خانواده در میان می‌گذارد و در چنین شرایطی آنجلا مردی به نام سانیتاگو را به عنوان عامل این اتفاق معرفی می‌کند. فایل صوتی این کتاب، به گویش علی رضایی فر، با ترجمه لیلی گلستان در 3 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی گزارش یک مرگ گابریل گارسیا

دانلود و خرید کتاب صوتی گزارش یک مرگ

خرید کتاب گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز

گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز

قسمتی از متن کتاب:

بایاردو سان رومان همان دامادی که زنش را پس فرستاد شش ماه قبل از عروسی یعنی در ماه اوت سال پیش از آن برای اولین بار سر و کله‌اش پیدا شد. روی دوشش کیف‌های چرمی بزرگی داشت با سگک‌های نقره‌ای که با قلاب کمر و چکمه‌اش جور بود. از کشتی‌ای که هفته‌ای یک بار می‌آمد پیاده شد. سی سال داشت شبیه گاوبازهای مبتدی اما با هیکل باریکش جوان‌تر به نظر می‌آمد. چشمانش طلایی بود و پوستش از نمک دریا سوخته بود، طوری که انگار روی آتش ملایمی پخته شده باشد. آن روز کت کوتاهی به تن داشت با شلوار چسبانی از پوست طبیعی گاو و دستکش‌هایی چرمی از همان رنگ.

ماک دانل اولیویر که مسافر همان کشتی بود در تمام مدت سفر نتوانسته بود چشم از او برگیرد. به من گفت: به نظرم همجنسباز آمد ولی بدبختی این‌جاست که آدم دلش می‌خواست رویش کره بمالد و زنده زنده بخوردش. ماک دانل اولیویر نه فقط تنها کسی نبود که چنین فکری می‌کرد بلکه آخرین نفری هم نبود که متوجه شد بایاردو سان رومان از آن مردهایی نیست که بشود از همان نگاه اول شناخت.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *