no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی خطاب به عشق کاترین کامو

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی خطاب به عشق کاترین کامو
mp3
سپتامبر 8, 2024
حجم فایل: 153MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی خطاب به عشق کاترین کامو


دانلود کتاب صوتی خطاب به عشق کاترین کامو

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی خطاب به عشق کاترین کامو را با 8 ساعت، برای شما آماده کرده است. مجموعه‌ای از نامه‌های عاشقانه‌ی آلبر کامو، نویسنده و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات و ماریا کاسارس، بازیگر فرانسوی، خطاب به یکدیگر است. کاسارس پس از درگذشت کامو، این نامه‌ها را به دختر او، کاترین کامو داد و او نیز این نامه‌ها را به انتشار رسانید. فایل صوتی این کتاب، به گویش معصومه لیسان دوست، با ترجمه زهرا خانلو در 5 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خطاب به عشق

دانلود و خرید کتاب صوتی خطاب به عشق کاترین کامو ترجمه زهرا خانلو

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خطاب به عشق

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خطاب به عشق

دانلود کتاب صوتی خطاب به عشق با کیفیت اورجینال

قسمتی از متن کتاب:

ساعت یازده، دوباره قطار گرفتیم تا ظهر. دو ساعت در مو علاف شدیم چون باید قطار دیگری می‌گرفتیم. سه ربع بعد از تعویضِ مجدد، ساعت پنج عصر رسیدیم. خسته بودم مثل سگی لنگ، اما خوشحال بودم که بالاخره تمام شده بود. به من خانه‌ای دادند که باغچه‌ی جلویش در سال 1940 بمباران شده بود؛ اما بقیه‌ی خانه قابل سکونت بود. خانه غبارپوش بود و چهل‌وهشت ساعت وقت برد تا توانستم با کمک زن شریفی اهل آن محل درستش کنم.

از شرح ماوقع بگذریم. اینجا دره‌ی کوچکی‌ست که با دو نشیبش از مزارع و درختان معمولی پوشیده شده است. هوا خنک است. سر و صدای آب هست و عطر علف، گاوها، چند کودک زیبا و آواز پرندگان. کمی بالا که می‌رویم به فلات‌های فراخ می‌رسیم که آنجا آدم بهتر نفس می‌کشد. روستا: چند تا خانه و اهالی شریف. درباره‌ی خانه: پنهان میان باغی بسیار بزرگ پر از درختان و بازمانده‌های گل رز امسال (البته این رزها سرخ نیستند). خانه در سایه‌گاه کلیسایی قدیمی است و بالادست باغ مرتعی آفتاب‌گیر دارد، درست زیر نیم‌طاق‌های کلیسا. می‌شود آنجا حسابی آفتاب گرفت. دارم برای خودم یک اتاق و یک دفتر کار در طبقه‌ی اول دست‌وپا می‌کنم. هر وقت تمام شد، برایت تعریف می‌کنم.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *