no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی تب والاس شان

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی تب والاس شان
mp3
سپتامبر 8, 2024
حجم فایل: 29MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی تب والاس شان


دانلود کتاب صوتی تب والاس شان

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی تب والاس شان را با 1 ساعت، برای شما آماده کرده است. والاس شان در نمایش صوتی تب، نمایشنامه‌ای فلسفی و سیاسی را پیش روی شما قرار می‌دهد و پرسش‌هایی عمیق در رابطه با عدالت و روابط انسانی مطرح می‌کند. این اثر در سال 1991 برنده جایزه Obie برای بهترین نمایشنامه جدید آمریکایی شده است. فایل صوتی این کتاب، به گویش مانی حقیقی، با ترجمه بهرنگ رجبی در 1 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

معرفی و دانلود نمایش صوتی تب والاس شان

دانلود کتاب صوتی تب اثر والاس شان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تب

دانلود کتاب صوتی تب با صدای مانی حقیقی

دانلود و خرید کتاب تب والاس شان ترجمه بهرنگ رجبی

قسمتی از متن کتاب:

تو کشور خودم من همیشه عاشق این بودم که برم هتل بمونم. راستش یکی از چیزهایی که فکر کنم خیلی دوست دارم اینه که تو یه هتلی تو یه شهر تازه‌ای بخوابم و بعد صبحِ زود که پرنده‌ها دارن میخونن از خواب پا شم و زنگ بزنم پیشخدمت یه قوری گنده قهوه بفرسته بالا و بعد دراز بکشم تو تخت و قهوه‌مو که دارم مزه مزه می‌کنم، تلفن بزنم با دوست‌هام صحبت کنم.

من جداً می‌تونم ساعت‌ها همینطوری بشینم پای تلفن و فقط همینجور حرف بزنم و بخندم و باز هم قهوه بخورم و خورشیدو تماشا کنم که می‌آد تو قاب پنجره و تو اتاق اینور و اونور برم. بعد هم پاشم و روزمو شروع کنم. ولی تو یه کشورِ خارجی، تو هتل موندن همیشه ماجراش فرق می‌کنه.

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *