no-img
پی دی اف کده

دانلود کتاب صوتی مرد سوم گراهام گرین

پی دی اف کده

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب صوتی مرد سوم گراهام گرین
mp3
سپتامبر 8, 2024
حجم فایل: 104MB
نویسنده: پی دی اف کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب صوتی مرد سوم گراهام گرین


دانلود کتاب صوتی مرد سوم گراهام گرین

سایت پی دی اف کده دانلود کتاب صوتی مرد سوم گراهام گرین را با 4 ساعت، برای شما آماده کرده است. کتاب صوتی مرد سوم اثر گراهام گرین درباره‌ی نویسنده‌ای به نام هولی مارتینز است که برای دیدار دوست دوران کودکی‌اش هری لایم به شهر دیگری سفر می‌کند، ولی به محض رسیدن متوجه می‌شود، همان روز هری طی یک تصادف رانندگی کشته شده است. فایل صوتی این کتاب، به گویش میلاد فتوحی، با ترجمه محسن آزرم در 1 قسمت گردآوری شده است. با سایت پی دی اف کده همراه باشید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مرد سوم اثر گراهام گرین

دانلود کتاب صوتی مرد سوم نوشته گراهام گرین

دانلود کتاب صوتی مرد سوم با صدای میلاد فتوحی

خرید و دانلود کتاب مرد سوم

دانلود و خرید کتاب مرد سوم گراهام گرین ترجمه محسن آزرم

قسمتی از متن کتاب:

مارتینز که می‌خواهد وین را ترک کند به ملاقات آنا می‌رود و متوجه می‌شود که او به دلیل داشتن گذرنامه جعلی قرار است به قسمت تحت کنترل شوروی منتقل شود. هنگام خروج از آپارتمان آنا، مارتینز سایه‌ای را در درگاه می‌بیند که وقتی برای لحظه‌ای نور روی آن می‌افتد معلوم می‌شود هری لایم است. لایم از دست مارتینز فرار می‌کند. مارتینز ماجرا را برای افسران انگلیسی بازگو می‌کند و آن‌ها برای نبش تابوت لایم به گورستان می‌روند و متوجه می‌شوند فرد تدفین شده کارمند بیمارستان است که برای لایم پنیسیلین قاچاق می‌کرده است.

روز بعد مارتینز و لایم در چرخ و فلک بزرگ وین ملاقات می‌کنند. کمی بعد، افسران انگلیسی از مارتینز می‌خواهند که به آن‌ها در دستگیری لایم کمک کند. در عوض مارتینز هم از آن‌ها می‌خواهد مانع از انتقال آنا به قسمت تحت کنترل شوروی بشوند. آنا اما حاضر نمی‌شود این لطف را قبول کند در نتیجه مارتینز تصمیم می‌گیرد به پلیس در یافتن لایم یاری نرساند و وین را به مقصد آمریکا ترک کند. در مسیر فرودگاه، اما سرگرد کالووی او را به دیدن کودکان دچار مننژیت در یکی از بیمارستان‌های وین می‌برند که به دلیل استفاده از پنیسیلین‌های رقیق شده در حال مرگند. مارتینز تصمیمش را تغییر می‌دهد و می‌پذیرد که با پلیس برای دستگیری لایم همکاری کند.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *